Ontwikkeling en training van medewerkers

“Noor laat de winkelmedewerkers groeien in hun vak”

Goede winkelmedewerkers zijn een onmisbare schakel binnen het bakkerijbedrijf. Goede winkelmedewerkers kunnen meer dan verkopen. Goede winkelmedewerkers binden de klanten.

Het is fijn voor de klant om in de winkel te zijn. Je wordt er uitstekend geadviseerd en prettig geholpen. Met kennis van zaken over de producten in de winkel. Leuk dat het winkelpersoneel zo’n plezier heeft in het werk. En trots is op de zaak. De zaak waar je zo vriendelijk wordt ontvangen. Daar kom je graag terug. Voor een brood, een broodje of ander lekkers.

Wanneer de bakker Noor om advies vraagt, praat ze ook altijd met de medewerkers. Noor stelt vragen. Kijkt en luistert. Hoe zien de medewerkers de winkel, de samenwerking, de producten? Hoe denken zij dat de klanten hun winkel ervaren?

Noor ondersteunt, coacht, adviseert en confronteert. Ze neemt de medewerkers mee in de beoogde veranderingen, gaat met hen aan de slag. Ze laat hen zien en ervaren hoe het anders kan. Door samen dingen in de winkel te veranderen. Noor boort de creativiteit en ideeën van de medewerkers aan.

Ze bespreekt hun vaardigheden in het omgaan met de klanten. De kracht van Noor is dat zij anderen laat groeien. Winkelmedewerkers voelen zich veilig bij Noor. Ze gaan kansen zien. Zowel in de winkel als in zichzelf. En worden daar, net zoals Noor, enthousiast van.

Training

Soms is er meer nodig. Noor biedt dan een training op maat. Individueel of in teamverband. Op het gebied van productpresentatie, styling van de winkel, actief (bij)verkopen en productkennis. Altijd met het vertrouwen op een positieve verandering en ontwikkeling.